Last updated: May 18, 2011
Welcome visitor, you are currently not logged in.    Log in »    »

Dieta cu mere – III

Dieta cu mere are multe versiuni. Aceasta este o versiune moderata care nu presupune un regim alimentar strict si fara a face sacrificii pentru a pierde in greutate.

Marul este un fruct cu o multime de virtuti pentru a prevenii bolile si are rol de inbunatitire, crestere si hidratare a pielii. Marul daca este consumat mai des poate sa scada nivelul colesterolului si presiunea arteriala din organism. Fara a tine cont soi, iti recomandam sa alegi merele care nu au lovituri sau pete, care au o culoare intensa si aroma profunda.

Luni

-mic dejun: o jumatate de ceasca de lapte degresat, o felie de paine cu o lingura de crema de branza fara grasimi
-gustare: o1 portie de piure de mere sau  un mar copt
-pranz:  un pui mic la cuptor cu legume fierte
-gustare 1:  un iaurt cu continut redus de grasime
-gustare 2:  o jumatate de cana de lapte degresat, 3 biscuiti din cereale integrale cu crema de branza
-cina: salata de telina si spanac, un cartof copt mic, sos de mere cu scortisoara si smantana

Marti

-mic dejun: o jumatate de ceasca de lapte degresat, o felie de paine cu o lingura de crema de branza fara grasimi
-gustare:  o portie de salata de mere, portocale si capsuni
-pranz: omleta cu asparagus(cu numai 1 ou), salata cu morcov ras si mere rase, un iaurt cu continut redus de grasime
-gustare 1: o felie de pepene galben
-gustare 2: o jumatate de cana de lapte degresat, 3 biscuiti din cereale integrale cu crema de branza
-cina: salata de rosii, branza cu continut redus de grasime (2 felii) si un mar copt.

Miercuri

-mic dejun: o jumatate de ceasca de lapte degresat, o felie de paine cu o lingura de crema de branza fara grasime
-gustare:  un mar
-panz:  file de merluciu, salata de varza rosie si un mar
-gustare 1: o cana de lapte degresat
-gustare 2: o jumatate de cana de lapte degresat, 3 biscuiti din cereale integrale cu crema de branza
-cina: 2 jumatati de vinete coapte, 3 linguri de orez fiert condimentat cu sare si ierburi proaspete, gelatin dietetica cu mere

Joi

-mic dejun: o jumatate de ceasca de lapte degresat, o felie de paine cu o lingura de crema de branza fara grasimi
-gustare:  gelatina cu bucati de mere si portocale
-pranz: o bucata mica de carne de vita macra la gratar, salata de telina si mere rase, salata de fructe cu mere
-gustare 1:  o ceasca de fructe rase(mere, pere, portocale, kiwi)
-gustare 2: o jumatate de cana de lapte degresat, 3 biscuiti din cereale integrale cu branza crema
-cina: salata de morcovi tocata si ciuperci.

Vineri

-mic dejun: o jumatate de ceasca de lapte degresat, o felie de paine cu o lingura de crema de branza fara grasimi
-gustare: un iaurt cu continut redus de grasime
-pranz: omleta cu spanac, salata, pure de mere cu smantana dietetica si scortisoara
-gustare: o portocala
-gustare: o jumatate de cana de lapte degresat, 3 biscuiti din cereale integrale cu crema de branza dietetica
-cina: salata de ton, salata verde, rosii, mere si morcov ras cu 1 lingura de maioneza, sos de mere si piersici

Sambata

-mic dejun:  o jumatate de ceasca de lapte degresat, o felie de paine cu o lingura de crema de branza fara grasimi
-gustare: o piersica
-pranz: o felie de tort dietetic, salata de morcovi, spanac tocat si salata de fructe de mere
-gustare 1: un mar prajit
-gustare 2: o jumatate de cana de lapte degresat, 3 biscuiti din cereale integrale cu crema de branza dietetica
-cina: brochette de pui cu ardei si ceapa, salata de rosii si morcov ras, un mar sau alte fructe la alegere.

Duminica

-mic dejun:  o jumatate de ceasca de lapte degresat, o felie de paine cu o lingura de crema de branza dietetica
-gustare: sos de mere si piersici
-pranz: o bucata mica de carne de vita la gratar cu broccoli, branza dietetica
-gustare 1: salata de fructe
-gustare 2: o jumatate de cana de lapte degresat, 3 biscuiti din cereale integrale cu branza dietetica
-cina: legume fierte la abur servite cu orez fiert orez alb (2 linguri), salata de fructe.